BUSINESS


שמחים להציג בפניכם את ׳דוארט׳ המחבר בין עסקים, חברות ואמנות ופותח שער רחב ונגיש לעולם מלא רגש, עוצמה והשראה.
בתהליך מקצועי ובליווי מומחיות מתחומי האוצרות וניהול עסקים ניצור את החיבורים המתאימים בין אמנות, חלל ומותג. חיבורים נגישים, מסקרנים ומעצימים.


 למעצבים ואדריכלים


אוצרות לפרויקטים אדריכליים ועיצוביים

  • ליווי, תכנון ושילוב אמנות המתכתבת עם חומריות הפרויקט והבריף היזמי.
  • איתור יצירות רלוונטיות תוך עמידה ביעדי תקציב וזמני ביצוע.
  • תיאום ימי רכישות ועיון בסטודיאות, גלריות תערוכות רלוונטיות וירידים.

השתלמות מקצועית בשדה
האמנות עבור משרדי מעצבים
ואדריכלים

שדה האמנות רווי כשרון ותוסס האמנים הפעילים בו כל הזמן מחדשים ברעיונות, בטכניקות ומדיומים. ברצוננו להנגיש את הידע, העושר וההשראה לאדריכלים ומעצבים על מנת שיוכלו להעזר בו בעבודתם. תיאום ימי סיור המותאמים להתמחויות השונות בתחום האדריכלות והעיצוב בשילוב של הרצאות תוכן המעניקות השראה והכרות עם שדה האמנות וכן מפגשים חיים עם אמנים. ניתן לבנות תכנית חד יומית בארץ או תכנית מורחבת ביעדים בחו"ל דוגמת הביאנלה בונציה.


הרצאות לאדריכלים ומעצבים

אמנות היא מקור השראה בלתי נדלה, אולם יש להכיר את השדה ולדעת כיצד האמנות יכולה לשרת באופן מיטבי את המעצב ואת הפרוייקט עצמו. בהרצאות ייעודיות שנוצרו עבור הקהל המקצועי, נוכל לחלוק מהידע שלנו בשילוב אמנות בפרוייקטי עיצוב, באופנים שצפויים להפתיע ולאתגר אתכם.

אדריכלים ממליצים

אלף בית אדריכלים

"מתכבדים בזה להודות לכם על תיכנון יום מקסים עבורינו, טיול לירושלים הנוגע באומנות ויצירתיות של אומנים מוכשרים, שהמפגש עמם היסב לנו הנאה וחוויה נפלאה ולחשיבה על שיתוף פעולה עתידי. בנוסף נהנינו מארוחות בוקר וצהריים גורמה ומחוויה קולינרית גבוהה.
נשמח לפרט בקצרה על ביקורנו בסטודיו לאומנויות:
סטודיו של גרשטיין, פגשנו כאן אומן רב פעלים, שאומנותו הפך למקצועו. לאומן זה יש יכולת מדהימה להמציא את עצמו כל העת מחדש. זכינו ממנו בליווי הסבר על היצירות המופלאות שלו, שעשויות ממגון של חומרי גלם כמו מתכת, בדי קנבס, קרמיקה ועוד…
זוית שונה הוצגה בפנינו על ידי האומן אהרלה, שנמצא באיזור ציורי יפיפה. אומן ללא פשרות עם עקרונות חזקים.
בהמשך ביקרנו בסטודיו של האומן שי אזולאי, שכל תמונותיו גדלות הממדים, שבאמצעות עירוב צבעים מרהיב מביעות את השמחה שבו. ציוריו מצויים בתערוכות נחשבות בארץ בחו"ל.
לסיכום: אנו רואים לנכון להגיע עמכם לשיתוף פעולה עתידי.
ושוב תודה על היום הנפלא."

רותי ליב. מנהלת חלל תצוגה נוטלי

פניתי אל לילך ושלומית כשביקשתי להעשיר את האדריכלים והמעצבים שאנחנו עובדים איתם בתחום האמנות, שיש לו חשיבות וסינרגיה עבורם. לילך ושלומית בנו הרצאה שהותאמה במיוחד עבור הקהל שלנו – 'אדריכלות פוגשת אמנות'. בעקבות ההצלחה והעניין שהביעו הלקוחות המשכנו לסדרת הרצאות שהעמיקה עוד ועוד בתחום. נעים לי לעבוד איתן ברמה המקצועית והאישית ואני שמחה לשתף איתן פעולה כבר מעל שנה וחצי.

    CONTACT US